.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشرف 46 هزار زائر به آستانه امامزاده عباس ساری
تشرف 46 هزار زائر به آستانه امامزاده عباس ساری

مدیر آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری گفت: 46 هزار زائر، بهمن ماه امسال به این آستانه محوری استان مشرف شدند.

به گزارش شمال، سید مجتبی حسینی اظهار داشت: با توجه به وجود دستگاه زائرشمار در این آستانه در بهمن ماه امسال 46 هزار و 240  نفر به زیارت حضرت امامزاده عباس (ع) تشرف یافتند.

وی به بخشی از فعالیتهای این آستانه در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: در برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این ماه، آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) بسبب دارا بودن محل اسکان ، پارکینگ اختصاصی و امکانات خوب ، میزبان عوامل اجرایی ، غرفه داران ، محل استقرار کمیته پشتیبانی این مسابقات بوده و کلیه خادمین و کارکنان آستانه درخدمت این مسابقات بودند.

مدیر آستانه مبارکه امامزاده عباس(ع) ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این ماه برپایی جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات و اهدای جوایز ، برپایی نمایشگاه « نگین خلقت» ، توزیع نرم افزار « خاتم هستی و فجر صادق » بوسیله سیستم بلوتوث ، ارسال پیامک به مخاطبین بوده است.

وی گفت: آیین غبار روبی و عطر افشانی بقعه متبرکه امامزاده عباس (ع) با حضور نماینده اوقاف و معتمدین و خادمین برگزار شد و در این آیین ابتدا زیارتنامه امامزادگان توسط یکی از مداحان قرائت و سپس با ذکر صلوات درب ضریح بازگشایی می شود که پس ازجمع آوری وجوه فضای داخل حرم غبارروبی و عطر افشانی می شود.

جوانان برای وقف مشارکتی همت کنند

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از جوانان خواست تا برای انجام وقف جدید بصورت مشارکتی و دسته جمعی همت کنند.

وی با اشاره اهمیت وقف گفت: همه ما معتقدیم که وقف د جامعه بسیار تأثیر گذار است و وگشترش آن در جامعه نیز به تبلیغ و ترویج دارد.

مدیر کل اوقاف مازندران گفت: بی شک اگر وقف در جامعه به روشهای مختلف ترویج یابد و بصورت عملی مردم بویژه متمکنین امولشان را با وقف کردن ماندگا نمایند بسیاری از مشکلات دولت که همان مشکلات حکومت اسلامی است حل خواهد شد.

علیزاده گفت: وقف دسته جمعی و مشارکتی ازجمله وقف های است که همه اقشار مخلف جامعه اعم از ورزشکاران، نخبگان، جامعه علمی، دانشجویان، روحانیان، بازاریان، پزشکان، مهندسان، کارمندان، روزنامه نگاران- اساتید حوزه و دانشگاه ها، قهرمانان، بانوان اموالشان را می توانند برای نیاز های روز جامعه وقف نمایند و برای وقف کردن هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.